Friday, May 1, 2015

Surse Intoleranta la gluten- o "boala" cu potential de Nr.1




Este vorba despre intoleranta permanenta la gluten, a carei existenta poate fi certificata prin existenta anumitor gene (HLA DQ 2 si DQ8).

"Sunt una dintre nu putinele persoane care au trebuit sa infrunte una dintre bolile autoimune cele mai putin intelese de catre doctorii din Romania (si tratate cu superficialitate si cu o atitudine catre pacient care il face pe acesta la un moment dat sa se simta rusinat de boala, de semnele si de simptomele pe care le are)...."
Povestea Aici
"Acest blog contine informatiile pe care si mie la randul meu mi-ar fi placut sa le gasesc disponibile undeva:
– informatii cu privire la gluten si la bolile asociate cu intoleranta la gluten si/sau ameliorate de o dieta fara gluten (boala celiaca, o serie de boli autoimune, autismul, schizofrenia, ADHD, tulburari neurologice)
– informatii detaliate si noutati despre tiroidita autoimuna Hashimoto
– prezentari de produse fara gluten pe care eu personal le-am incercat si care fie au mentionat pe ambalaj faptul ca nu contin gluten, fie au fost prezentate de catre producatori ca necontinand gluten (ca raspuns la telefoanele sau la e-mailurile mele): alimente (dulciuri, paine, mezeluri, etc.), cosmetice (paste de dinti, rujuri, balsamuri, etc.), medicamente
retete de preaparate fara gluten
informatii despre intoleranta la lactoza (asociata uneori cu intoleranta la gluten datorita distrugerii celulelor din intestinul subtire care secreta lactaza) si produse recomandate"

No comments:

Post a Comment

Pagini